مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده الیاف هالو خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی در خصوص الیاف پلی استر هالوقیمت کلی الیاف هالو خام

الیاف کیلویی برای بالش از جمله الیاف های مصنوعی پر استفاده ای است که امروزه صنایع تولدی زیادی برای کاستن در هزینه ها از آن استفاده می کنند، پخش کننده الیاف هالو خام توانسته اند این نوع الیاف را به شکل و اندازه های دلخواه به دست تولیدی ها رسانده که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد، این نوع الیاف قابلیت برگشت پذیری بالایی داشته و بخاطر نرمی زیادی که دارند در بخش های زیادی از آن استفاده می شود که به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد.

پخش کننده الیاف هالو خام

نکاتی در خصوص الیاف پلی استر هالو

نکاتی در خصوص الیاف پلی استر هالو

مبل ها، تشک ها، بالشت ها و لوازم خواب دیگر تماما از الیاف کیلویی برای تشک پر شده که اغلب آن ها بسیار نرم و راحت می باشند. در گذشته برای پر کردن تشک ها و لحاف ها از پشم های گوسفندان استفاده می شد که معایبی را به همراه داشت، اول اینکه پشم گوسفندان اغلب دارای بوی نامطبوعی بوده و ممکن است برای ما آزار دهنده باشد، این نمونه از الیاف تراکم کمی داشته و برخی از آن ها نرمی زیادی نداشتند اما امروزه با تولید نمونه های مختلف الیاف مصنوعی ما دیگر نیازی به پشم و پنبه که تماما قیمت بالاتری دارند نخواهیم داشت.

الیاف هالو تماما از جنس پلی استر می باشند، این نمونه الیاف اغلب به صورت خام ارائه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، همانطور که قبلا اشاره کوچکی به آن شد این نوع الیاف به دلیل خاصیت برگشت پذیری و فنری عالی که دارند در مقایسه با سایر الیاف ها بیشترین استفاده را داشته و از آن برای ساخت لوازم راحتی و خواب استفاده می شود.

صنایع ریسندگی بسیار زیادی در ایران اقدام به تولید الیاف های هالو از جنس پلی استر کرده اند، این الیاف جهت پر کردن عروسک ها و صنایع پوشاک نیز استفاده می شوند، برخی از کاپشن ها برای گرم نگهداشتن بدن نیاز به الیافی دارند که تولیدی ها برای کاستن در هزینه ها از نمونه های هالو در این بخش استفاده می کنند.

قیمت کلی الیاف هالو خام

قیمت کلی الیاف هالو خام قیمت الیاف هالو در مقایسه با الیاف های طبیعی دیگر بسیار پایین بوده و همین مسئله باعث افزایش استفاده از آن شده است، این نوع الیاف گذشته از قیمت پایینی که دارند بسیار مقاوم بوده و به راحتی دچار چین و چروک نخواهند شد.الیاف خام هالو به عنوان یک عایق عمل کرده و در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم هستند. این نوع محصولات تماما از برترین نوع پلی استر تهیه و تولید شده که در برابر سایش نیز مقاومت عالی از خود نشان می دهند، شما همراهان عزیز برای استعلام قیمت روز الیاف هالو خام پلی استر می توانید با ما در تماس باشید.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید