مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش الیاف پلی استر سیلیکونی

آنچه در این مقاله می خوانید...

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رنگیقیمت انواع الیاف پلی استر سیلیکونی

الیاف پلی استر سیلیکونی دسته از الیاف مصنوعی می باشند که در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد هستند این الیاف از مقاومت بالا و لطافت بسیار خوبی برخوردار هستند و برای تولید آنها از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است. مراکز پخش کننده الیاف پلی استر سیلیکونی همیشه بهترین انواع این الیاف را به صورت عمده در بین سایر مراکز فروش پخش می کنند که در صورت پخش عمده قیمت این الیاف خیلی ارزان تر محاسبه می شود.

مراکز پخش الیاف پلی استر سیلیکونی

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رنگی

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رنگی

  • الیاف پلی استر رنگی دارای خاصیت ارتجاعی ایی هستند به گونه ای که حالتی همچون حالت فنر دارند که هرگز آن در هم پیچیده نمی‌شود که این ویژگی مهم‌ترین ویژگی‌های این الیاف است.
  • الیاف پلی استر در نوع توخالی و تو وجود دارند که هر دو گزینه ای مناسب برای پر کردن کالاهایی است که نیاز به پر کردن دارند به این جهت که بسیار سبک هستند.
  • نرم و لطیف بودن نیز از دیگر ویژگی‌های خوب این الیاف می باشد که با وجود اینکه از مواد مصنوعی برای تولید آنها استفاده می‌شود اما از لطافت بالایی برخوردار هستند و هرگز این درجه نرمی خود را از دست نمی‌دهند.
  • با وجود اینکه در بین این الیاف منافذ ریز به مقدار کافی برای تبادل هوای آزاد وجود دارد بنابراین هرگز رطوبت را در خود نگه نمی دارند و خیلی راحت اگر آنها را شستشو دهیم خشک می‌شوند.
  • فاقد هرگونه حساسیتی هستند به دلیل اینکه موادی که برای تولید این الیاف استفاده می‌شود از نوع کاملاً بهداشتی و غیر حساسیت زا است و نکته دیگری که در مورد آنها وجود دارد این است که هرگز شیمیایی تندی از آنها قابل استشمام نیست و کاملا بدون بو هستند.

امروز در صنایع مختلف نیاز فراوانی به الیاف وجود دارد تا بتوان توسط آنها کالاهایی را که نیاز به پرکردن دارند را آماده کرد و با وجود اینکه برای این کار الیاف طبیعی بسیار گرانقیمت هستند و هزینه تولید بسیار بالا می‌رود ترجیح داده شده است که از الیاف مصنوعی با کیفیت استفاده شود که در هر صورت و با کیفیت و به صرفه می باشد.

قیمت انواع الیاف پلی استر سیلیکونی

قیمت انواع الیاف پلی استر سیلیکونی قیمت الیاف پلی استر سیلیکونی بستگی به نوع آن ها و همینطور درجه کیفیتی که دارند بستگی فراوان دارد و با وجود اینکه امروزه قیمت ها ثابت نیست و همواره دارای نوسان هستند نمی توان به طور قطعی قیمت آنها را برای مدت زمان مشخصی تعیین کرد اما به لحاظ کلی قیمت الیاف پلی استر خیلی مناسب تر می باشد و شاید دلیل اینکه امروز به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرند به خاطر قیمت مناسب آنها باشد.

طبق بررسی‌های انجام شده الیاف پلی استر سیلیکونی دارای سطحی از کیفیت می باشند که بسیار عالی به نظر می‌رسد و از همه جهت تایید شده است که قیمت آن در برابر این سطح از کیفیت بسیار مناسب و به صرفه به نظر می‌رسد به همین دلیل امروزه استفاده از آنها در صنایع مختلف بسیار فراوان شده است.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید