مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کارخانه الیاف سالید رنگی ۱۱دنیر

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد مصرف الیاف سالید رنگیفروشنده انواع الیاف سالید رنگی

الیاف سالید رنگی یکی از مواد اولیه مصرفی در روند تولید انواع فرش ها، کفپوش ها و غیره می باشد که قیمت آن نسبت به الیاف طبیعی مناسب تر است اما کیفیت آن دقیقا مطابق با کیفیت الیاف طبیعی است و به همین جهت تعداد متقاضیان این محصول بسیار است. قیمت کارخانه الیاف سالید رنگی ۱۱ دنیر طبیعتا نسبت به قیمت‌ هایی که در بازار های فیزیکی رایج است، مناسب تر است. زیرا هنوز این قیمت دستخوش تغییرات ناشی از تاثیر سود واسطه ها نشده است.

قیمت کارخانه الیاف سالید رنگی 11دنیر

موارد مصرف الیاف سالید رنگی

امروزه در حوزه تولید انواع منسوجات از الیاف مختلفی استفاده می‌ شود که یکی از این الیاف به عنوان الیاف سالید به بازار معرفی می‌ شود. الیاف سالید در واقع یکی از محصولاتی است که جزو خانواده الیاف پلی استر به حساب می‌ آید و به شکل گلوله های توپر با برش ها و دنیر های مختلف است.

برای تولید الیاف سالید، الیاف پلی استر را با برخی از نمونه‌ های الیاف طبیعی ترکیب می‌ کنند و این الیاف علاوه بر خصوصیات الیاف مصنوعی، خصوصیات الیاف طبیعی را در خود دارد که این موضوع باعث شده است اکثر صنایع آن ها را برای موارد مختلفی استفاده کنند. چرا که سالید رنگی ضمن دارا بودن خواص الیاف طبیعی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به الیاف طبیعی مانند پشم و ابریشم دارد.

به طور مثال امروزه برای تولید انواع فرش و موکت از الیاف سالید رنگی استفاده می‌ کنند. زیرا الیاف سالید رنگی ظرافت بسیاری دارد که این ظرافت را در طرح و نقش فرش ها نمایان می کند و قیمت و هزینه بافت فرش ها را کاهش می دهد.

همچنین از الیاف سالید به عنوان یک لایه پرکننده برای تولید پتو و عایق های رطوبتی و حرارتی استفاده می کنند. از دیگر موارد مصرف ساید رنگی می توان به استفاده از این الیاف مصنوعی در ساختار ایزوگام ها اشاره کرد و همچنین انواع کفپوش ها امروزه در ساختارشان از الیاف سالید رنگی استفاده شده است که این الیاف نقش عایق حرارتی را برای ساختمان ها ایفا می کنند و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

فروشنده انواع الیاف سالید رنگی

فروشنده انواع الیاف سالید رنگی همان طور که مشاهده کردید الیاف سالید رنگی در صنایع مختلف کاربرد های بسیار زیادی دارند. به همین جهت است که میزان تولید این الیاف روز به روز افزایش پیدا می‌ کند و تولید کنندگان آن سعی دارند تا سطح تولیدات خود را افزایش دهند.

فروشنده انواع الیاف سالید رنگی قبل از فروش الیاف رنگی باید ابتدا بتواند برترین سازنده این محصولات را شناسایی کند تا بهترین محصولات موجود در بازار را در ویترین فروش خود قرار دهد و سعی کند از روش‌ هایی برای عرضه این الیاف مصنوعی بهره بگیرد تا قیمت الیاف سالید ثابت بماند.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید