مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع الیاف پلی استر هالو خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در انتخاب الیاف پلی استر سالیدفروش مستقیم الیاف پلی استر هالو خام

دو نوع الیاف طبیعی و پلی استر وجود دارد که کاربردهای فراوانی دارند. الیاف پلی استر هالو خام یکی از ارزان ترین وپرمصرف ترین الیاف مصنوعی می باشد. الیاف پلی استر هالو خام در کارخانه ها تولید می شود و خریداران عمده می‌توانند به صورت آنلاین و حضوری با نمایندگان فروش این کارخانه ها در ارتباط باشند و این الیاف را با کیفیت بالا و قیمت مناسب وبدون واسطه خریداری نمایند و در اختیار بازار و مردم قرار دهند.

مراکز توزیع الیاف پلی استر هالو خام

نکات مهم در انتخاب الیاف پلی استر سالید

نکات مهم در انتخاب الیاف پلی استر سالید الیاف پلی استر سالید یک الیاف مصنوعی می باشد.از الیاف پلی استر سالید به جای پنبهکه الیاف طبیعی می باشد استفاده می شود.تولید پنبه محدود و هزینه بالایی دارد از این رو الیاف پلی استر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.الیاف پلی استر سالید در کشور ما به صورت گسترده تولید می شود و از نظر کیفیت با دیگر کشورهای تولید کننده قابل رقابت می باشد.

الیاف پلی استر سالید ویژگی های فراوانی دارد که در این جا مختصری از آن را بازگو می کنیم.الیاف پلی استر سالید استحکام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، گرما،حرارت و کشش دارد و قیمت پایین تری نسبت به الیاف طبیعی دارد.در این بین الیاف پلی استر سالید معایب زیادی چون رنگ پذیری پایین حالت ارتجاعی کم و تولید الکتریسیته ساکن می باشند.الیاف پلی استر سالید کاربردهای زیادی نیز در صنایع مختلف دارد.امروزه در صنعت فرش الیاف پلی استر سالیدجایگزین مناسب الیاف اکریلیک شده است در تولید موکت نیز استفاده دارد.

یکی دیگر از کاربردهای الیاف پلی استر سالید در تولید انواع کالای خواب از جمله تولید تشک و پر کردن بالش و لحاف به کار می رود.مصارف زیادی در تولید کیف و کفش خودرو سازی نیز دارد.الیاف پلی استر سالید دارای عایق رطوبتی و صوتی می باشد و از این رو در ساختمان سازی و سد سازی کاربرد فراوان دارد.از الیاف پلی استر سالید در صنعت مبلمان نیز استفاده می شود این الیاف به دلیل داشتن ارتعاش و سبکی و قیمت مناسب در این صنعت کاربرد زیادی دارد.

در انتخاب الیاف پلی استر سالید نیز باید به نکاتی توجه کرد تا بتوانیم محصولی با کیفیت بالا تهیه کنیم.یکی از این نکات حجیم بودن الیاف می باشد.الیاف پلی استر سالید قدرت کش سانی و دوام و مقاومت بالا نیز باید داشته باشند.

فروش مستقیم الیاف پلی استر هالو خام

فروش مستقیم الیاف پلی استر هالو خام امروزه به دلیل رضایت مشتریان عزیز کارخانه ها فروش محصولات خود را به صورت آنلاین ویا حضوری انجام می دهند.فروش الیاف پلی استر سالیدبه صورت مستقیم مزایای فراوانی برای خریداران دارد چون در این صورت محصول بدون واسطه ودلال و با کیفیت و قیمت مناسب به دست آن ها می رسد.نمایندگی های فروش هر کارخانه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند واین امر سود زیادی برای خریداران دارد.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید