مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع الیاف هالو خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات کلیدی در انتخاب الیاف هالو تازهپخش کنندگان الیاف هالو خام

انواع الیاف هالو خام در بازار وجود داشته این الیاف جزء الیاف مصنوعی می باشد که معمولا برای پر کردن تشک مبلمان و بالش مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول با توجه به کاربرد بسیار گسترده ای که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و قیمت این کالا معمولاً با توجه به عواملی مانند شرکت تولید کننده مواد تشکیل دهنده و برندی که دارد تعیین می‌ شود.

قیمت انواع الیاف هالو خام

نکات کلیدی در انتخاب الیاف هالو تازه

نکات کلیدی در انتخاب الیاف هالو تازه باید در هنگام خرید الیاف هالو تازه به ظاهر محصول دقت و توجه زیادی داشته باشید این کالا اگر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد بسیار بادوام و قوی بوده و در برابر مواد شیمیایی چین و چروک و کشش مقاوم می باشد. همچنین این محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت داشته و کپک نمیزند و شما میتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید.الیاف هالو تازه کاملا آبگریز می باشد و به همین دلیل پس از شستشو به راحتی خشک می شود این الیاف ها با توجه به اینکه توخالی و سبک هستند معمولاً برای تهیه و تولید ایزوگام بهترین گزینه و انتخاب می باشد این الیاف شکل خود را به خوبی حفظ می‌کنند.

این محصول قابلیت شستشو با استفاده از دست و یا ماشین را داشته و به دلیل عدم حساسیت توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهند و همچنین معمولاً از این محصول برای صنایع مختلف تولید انواع کالای خواب استفاده می شود و شما می توانید قبل از خرید عمده این محصول اطلاعاتی را که مد نظر دارید به صورت تخصصی از کارشناسان فروش این مجموعه دریافت کنید و سپس با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصول نمایید.

پخش کنندگان الیاف هالو خام

پخش کنندگان الیاف هالو خام پخش الیاف هالو به صورت مستقیم در سراسر کشور موجب شده تا افراد بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند. الیاف هالو با توجه به نرمی و سبکی که دارند معمولاً در دو نوع توپی و ساده و در رنگ های سفید و کرمی در بازار عرضه می‌ شود و خرید این محصول برای اقلام کالای خواب عروسک سازی مورد استقبال قرار گرفته و به همین دلیل است که تولیدکنندگان و شرکت های تولیدی زیادی فعالیت خود را در زمینه تولید این محصول آغاز کرده و با فعالیت در این زمینه پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است.

این محصول معمولاً در کیسه هایی که بزرگ و در تناژ بالا عرضه می شود و خریداران عمده و تولیدکنندگان صنعت عروسک سازی و مبلمان می توانند این کالا را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی تهیه نمایند و خرید عمده این محصول به نفع هر دو طرف معامله می باشد.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید