مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع الیاف پلی استر خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات مهم الیاف پلی استر رنگیتولید کنندگان الیاف پلی استر خام

الیاف پلی استر خام نوعی از الیاف مصنوعی هستند که به دلیل قیمت ارزان، مقاومت بالا و تنوع محصول، کاربردهای فراوانی در صنایع نساجی دارند. الیاف پلی استر به دو صورت خام و رنگی توسط فروشنده عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کاربرد هر دو نوع متفاوت و ویژگی های آنها منحصر به فرد است.

فروشنده انواع الیاف پلی استر خام

مشخصات مهم الیاف پلی استر رنگی

مشخصات مهم الیاف پلی استر رنگی برای تولید الیاف پلی استر از مواد طبیعی به صورت پایه استفاده نمی شوند و فقط در برخی موارد خاص مانند ویسکوز و الیاف شیشه، منشاء آن طبیعی خواهد بود. الیاف پلی استر به دو صورت خام و رنگی در کارخانجات پیشرفته نساجی تولید می شوند.

در تهیه الیاف پلی استر رنگی از همان الیاف پلی استر خام استفاده می شود، با این تفاوت که بر روی پلی استر اصلاحاتی صورت گرفته تا بتواند قابلیت رنگ پذیری داشته باشد. پلی استر رنگی پس از انجام فرآیندهای صنعتی ویژه ای دارای ثبات رنگی بالایی خواهد شد.

پلی استر رنگی نیز خواص ذاتی الیاف پلی استر خام را حفظ کرده و نرم و سبک است. این نوع الیاف دوام و طول عمر بالایی دارند و کاملا ضد حساسیت هستند. بهداشتی بودن الیاف پلی استر رنگی موجب شده است در صنایع گوناگونی از جمله تولید موکت، بالشت و تشک، البسه، مبلمان سازی و … بدون هیچ نگرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

پلی استر رنگی را می توان با مواد شوینده شیمیایی شست و به راحتی خشک کرد. فرآیند شستشو کیفیت پلی استر را کاهش نمی دهد و هیچ کپک، رطوبت و یا نم بر روی آن باقی نمی گذارد. یکی از ویژگی های قابل توجه پلی استر رنگی این است که الیاف در هم تنیده نمی شوند و همواره حالت بالشتکی خود را حفظ می کنند.

موارد استفاده از پلی استر به حدی وسیع است که اگر قرار بود تمامی این کالاها با الیاف طبیعی ساخته شوند، بدون شک بشر با کمبود جدی منابع روبرو می شد. پلی استر در جزئی ترین موارد مانند ساخت اسکاچ آشپزخانه تا صنایع فیلتر سازی، تولید کف پوش خودرو، عروسک سازی، لایی لباس های زمستانی و … به کار برده می شود.

تولید کنندگان الیاف پلی استر خام

تولید کنندگان الیاف پلی استر خام تولیدکنندگان پلی استر خام با بهره گیری از مواد پلیمری مرغوب که در کشور ما به وفور یافت می شود، اقدام به تولید الیافی باکیفیت و هم تراز با استانداردهای بین المللی می کنند. هزینه پایین مواد اولیه در ایران، پایین بودن هزینه انرژی و کیفیت بالای محصول موجب شده است خرید انواع الیاف پلی استر ساخت ایران برای مشتریان خارجی مقرون به صرفه بوده و از آن استقبال خوبی کنند.

مشتریان داخلی و خارجی می توانند با مراجعه به سایت های معتبر فروش، الیاف پلی استر را در نوع و رنگ های مختلف انتخاب و در حجم انبوه خریداری کنند. آسان شدن شیوه های خرید باتوجه به انجام تمامی مراحل به شکل غیرحضوری، کمک زیادی به افزایش حجم صادرات الیاف پلی استر تولید شده در کشورمان کرده است.

فروش الیاف پلی استر خام با کیفیت درجه یک و طول عمر بالا بصورت آنلاین و در حجم بالا انجام می شود. کارشناسان واحد فروش آمادگی دارند به سوالات مشتریان از طریق تلفنی و یا اینترنتی پاسخ داده و محصولی متناسب با نیاز مشتری به آنان معرفی کنند.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید