مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع الیاف پلی استر صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

3 نکته در مورد الیاف پلی استر رنگیمراکز فروش الیاف پلی استر صادراتی

انواع الیاف پلی استر صادراتی با کیفیت عالی در داخل کشور تولید و به صورت سفید یا رنگی در اختیار خریداران این محصول در خارج کشور قرار می گیرد و صادرات این محصول می تواند مشتریان بسیار خوبی در خارج کشور به دلیل نرخ ارائه پایین الیاف بازار مناسبی برای این محصول پیدا کنند؛ صادر کنندگان می‌توانند با صادرات به دلیل نرخ پایین داخلی سود مناسبی از این معامله را به دست آورند و به این شکل این محصول ایرانی را به کشورهای دیگر معرفی کنند.

صادرات انواع الیاف پلی استر صادراتی

3 نکته در مورد الیاف پلی استر رنگی

3 نکته در مورد الیاف پلی استر رنگی

الیاف پلی استر رنگی یکی از انواع الیاف مصنوعی تولید شده در داخل کشور است که پایه نفتی دارند و مقدار تولید آنها در داخل کشور بسیار فراوان است؛ این الیاف به خصوص دارای ویژگی های منحصر به خود هستند و یکی از پرمصرف ترین انواع الیاف در تهیه منسوجات و پارچه ها به شمار می روند.

نوع رنگی محصولات از بازار بسیار مناسبی برخوردار است و می‌تواند در تهیه پارچه های رنگی و پارچه‌های نقش دار مورد استفاده زیادی قرار بگیرد؛ از نکاتی که در مورد این الیاف خاص وجود دارد به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. این الیاف به طور چشمگیری نسبت به بسیاری از الیاف دیگر دارای ثبات رنگ بیشتری هستند به این معنی که در آنها از رنگ های با پایه شیمیایی استفاده شده است و این رنگ‌ها می‌توانند به درون الیاف رسوخ و نفوذ کنند و به این ترتیب تحت تاثیر عوامل محیطی ثبات رنگ و کیفیت رنگ در این الیاف کاهش نمی‌یابد.
  2. این الیاف نسبت به کششی که از طرفین به آنها وارد می شود استحکام بسیار بالایی دارند و به همین جهت است که پارچه های تولید شده از این الیاف از استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشند و نسبت به پارچه های تهیه شده از الیاف طبیعی ماندگاری بیشتری دارند.
  3. جلا و شفافیت این نخ ها نسبت به انواع طبیعی قابل توجه است به طوری که الیاف رنگی یاد شده بسیار شفاف و درخشان هستند در حالی که الیاف طبیعی ساده و رنگی ظاهر ماتی دارند.

مراکز فروش الیاف پلی استر صادراتی

مراکز فروش الیاف پلی استر صادراتی مراکز فروش الیاف پلی استر صادراتی بهترین های این الیاف را که از هر نظر می توانند در تولید محصولاتی مانند پارچه مورد استفاده قرار بگیرند را به شما به عنوان خریدار و صادر کننده ارائه کرده تا نیاز شما به خوبی تامین گردد.

این مراکز محدودیتی برای میزان عرضه و درخواست قرار نداده اند و چنانچه هدف شما صادرات این محصول به کشورهای دیگر باشد آن با قیمت بسیار مناسب را به شما ارائه می کنند تا بتوانید برای این محصول در بازار کشورهای همسایه مشتریان بیشتری پیدا کنید علاوه بر آن قدرت رقابتی بیشتری از نظر قیمت و کیفیت با نمونه های دیگر داشته باشید.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید