مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان الیاف پلی استر لحاف

آنچه در این مقاله می خوانید...

بارز ترین ویژگی های الیاف پلی استر رنگیفروشندگان انواع الیاف پلی استر لحاف

تولید کنندگان الیاف متری برای تشک در این راستا با تولید محصولی با کیفیت و مقاوم توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. تولید و فروش الیاف پلی استر در رنگ ها ی مختلف از طریق این مجموعه تخصصی انجام می گیرد. این الیاف از استحکام و ویژگی های بسیار بارزی برخوردار بوده همین امر باعث افزایش فروش شده است.

تولید کنندگان الیاف پلی استر لحاف

بارز ترین ویژگی های الیاف پلی استر رنگی

بارز ترین ویژگی های الیاف پلی استر رنگیالیاف مصنوعی بالش به عنوان بیشترین نخ مصرفی در بازار شناخته شده است، به دلیل ظاهر کریستالی که دارد مانع جذب رطوبت می شود و در تولید پارچه های متنوع استفاده می شود. برخی از ویژگی های بارز این نخ عبارتند از:

  • مقاومت و استحکام بسیار خوبی در برابر ساییدگی و نور خورشید دارد
  • مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و انقباض داشته است
  • مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و انواع شوینده ها و سفیده کننده ها دارد
  • قابلیت برگشت پذیری بالا دارد و همچنین کاربرد بسیار متنوعی دارد

نخ های این نوع الیاف به گونه ای به هم تنیده شده است مه دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت خوبی دارد. این محصول ضد چروک بوده و به راحتی قابل شست و شو می باشد. به دلیل داشتن الیاف نرم خاصیت ضد حساسیت داشته و برای کودکان بسیار مناسب می باشد.این نوع الیاف از وزن کمی دارد و به راحتی جابه جا می شود و همچنین الیاف قابل برگشت داشته و برای پر کردن مبلمان و کوسن بسیار مناسب می باشد. نرمی و راحتی مهمترین مزیت استفاده از آن ها است و همچنین ماندگاری و دوام بالایی هم دارند.

فروشندگان انواع الیاف پلی استر لحاف

فروشندگان انواع الیاف پلی استر لحاف فروشندگان الیاف پلی استر لحاف با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته رضایت مندی مشتریان را به دست آورد. برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه تخصصی اقدام کنید. توجه به قیمت آن از فاکتور های بسیار مهم می باشد که برروی فروش آن بسیار تاثیر گذار می باشد.

قیمت الیاف پلی استر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله کیفیت، مواد اولیه، برند تولید کننده ی نخ و… می باشد. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید بهتر است ابتدا کاربرد و هدفی که از خرید آن دارید را مشخص کنید.یکی از بهترین راه ها برای فهمیدن قیمت انواع نخ درجه یک، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی است. این فروشگاه ها، قیمت نخ درجه یک ها و ویژگی های دیگر این محصولات را در اختیار خریداران قرار می دهند و شما می توانید قیمت نخ درجه یک مدنظر خود را در این سایت ها مشاهده کنید.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید