مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید الیاف پلی استر سالید خام 

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات مهم الیاف پلی استر هالوبازرگانی فروش الیاف پلی استر سالید خام

الیاف کیلویی برای بالش با استفاده از تکنولوژی های جدید به صورت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای تولید می شود که به دلیل کیفیت بالا از حجم خرید و فروش خوبی برخوردار است. بازار خرید الیاف پلی استر سالید رونق بسیار خوبی دارد به همین جهت با انتخاب این مرکز خرید به شکل مستقیم و بدون واسطه امکان خرید آسان و با سود مناسب فراهم می باشد.

بازار خرید الیاف پلی استر سالید خام 

مشخصات مهم الیاف پلی استر هالو

مشخصات مهم الیاف پلی استر هالو در حال حاضر تولید الیاف کیلویی برای تشک در کیفیت بسیار مناسبی انجام می شود به حدی کیفیت این محصولات بالا است که در تولید محصولات متنوع مانند کالای خواب، مبلمان و مواردی از این قبیل کاربرد دارد. به همین جهت اغلب بازارهای صادراتی تمایل به تهیه محصولات باکیفیت داخل کشور ما را دارند.الیاف پلی استر هالو به دو شکل تولید می شوند در روش تولید تک مرحله ای الیاف پلی استر معمولاً ضخیم تر هستند و حساسیت کمتری دارند، در این روش تجهیزات و نهایتاً هزینه و انرژی کمتری هم استفاده می شود. مواد اولیه ای که در این روش مورد استفاده هستند پت بازیافتی و یا چیپس پلی استر است که سبب می‌ شود هزینه ها بسیار کاهش پیدا کند.

اما روش تولید الیاف پلی استر هالو به صورت دو مرحله ای پس از طی کردن مراحل اولیه در محوطه کشش این الیاف سطح بیشتری از کشش را ایجاد می کنند و برای کنترل پارامترهای ریسندگی در صورت وجود هر نوع اشکال در مرحله اول تولید، در مرحله بعد قابل اصلاح می باشد که نتیجه کار الیاف بسیار ظریف است.

در این بخش به طور کلی به برخی از مشخصات مهم الیاف پلی استر هالو می پردازیم ازجمله:

  • داشتن وزن بسیار سبک
  • داشتن قابلیت کششی بالا
  • برخورداری از قابلیت رنگ پذیری
  • مقاومت مناسب در برابر حرارت و سرمای شدید
  • دوام و ماندگاری بالا
  • خاصیت برگشت پذیری مناسب

بازرگانی فروش الیاف پلی استر سالید خام

بازرگانی فروش الیاف پلی استر سالید خام  فروش الیاف پلی استر به دلیل موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای که این الیاف دارند از استقبال خوبی برخوردار می باشد. در واقع در هنگام فروش این الیاف را تحت شرایط خاصی مانند نوع بسته بندی، درجه بندی الیاف، وزن الیاف، ضخامت الیاف و همچنین برند تولید کننده یا نوع مواد اولیه قیمت گذاری می کنند.

در این بازرگانی فروش الیاف پلی استر سالید خام با کیفیت بالایی ارائه می گردد و متناسب برای نیاز هر صنعت از جمله صنعت تولید کاپشن و لباس های زمستانه و یا تولید کالای خواب وجود دارد که هر مصرف کننده به آسانی می تواند اقدام به خرید و تهیه این محصول نمایند.در صورتی که به دنبال تهیه مناسب ترین قیمت الیاف پلی استر هالو با کیفیت درجه یک هستید با بخش فروش این بازرگانی تماس بگیرید.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید