مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع الیاف پلی استر لحاف

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره الیاف پلی استر رولیخرید بدون واسطه الیاف پلی استر لحاف

الیاف پلی استر لحافی یکی از انواع الیاف مورد استفاده برای تولید لحاف هستند که می توانند خصوصیات ویژه ای را در این نوع پارچه ها ایجاد کنند و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند؛ برای اطلاع از قیمت الیاف یاد شده می توانید با فروشنده این محصول ارتباط مستقیم برقرار کنید و اطلاعات خود را در مورد این محصول به ویژه قیمت روز آن را افزایش دهید تا در زمانی کوتاه بتوانید به قیمت آن دست پیدا کنید.

قیمت انواع الیاف پلی استر لحاف

همه چیز درباره الیاف پلی استر رولی

همه چیز درباره الیاف پلی استر رولی یکی از انواع اشکال ارائه الیاف پلی استر در بازار این محصول را می توان الیاف پلی استر رولی دانست که دارای ظاهری رولی می باشند و می توانند در انواع عرض و طول وجود داشته باشند که کارایی بیشتر ان در تهیه کالای خواب مختلفی مانند تشک یا تخت خواب و بسیاری موارد دیگر است.

این الیاف ظاهری پفی دارند و به گونه ای ساخته شده اند که ارای بیشترین میزان منافذ برای هوا در داخل ان هستند تا به این شکل عایق خوبی هم برای گرما و سرما باشند همچنین این عایق بسیار سبک هستند و می تواند به دلیل ساختار رولی آنها را در کمترین زمان ممکن پهن نمود و مورد استفاده قرار داد.

این الیاف می توانند به صورت پوشش روی کف اتاق یا مکان های مختلف قرار بگیرند و به این ترتیب حد فاصلی بین فرش با کیف سیمانی یا کاشی و سرامیکی باشند تا هم راه رفتن روی فرش حس بهتری داشته باشد هم این که سرمای کف به فرش منتقل نشود.

وزن این الیاف بسیار کم است و به این دلیل ارائه آنها به صورت رولی و بر مبنای واحد متر می باشد که در این حالی می توان بر مبنای سطح مورد نظر یا مساحت تشک و سایر کالاهای خواب آن را تهیه نمود.

خرید بدون واسطه الیاف پلی استر لحاف

خرید بدون واسطه الیاف پلی استر لحاف خرید الیاف پلی استر لحاف بدون واسطه از تولید کننده این محصول برای خریداران عمده و صادرکنندگان فراهم می باشد و کسانی که در زمینه تولید لحاف فعالیت دارند و تولیدکننده این محصول برای داخل و خارج کشور هستند نیز می‌توانند در خرید مستقیم این الیاف نرخ مناسبی را برای تهیه آن پرداخت کنند.

تهیه ارزان این الیاف باعث می شود محصولات نهایی نیز از قیمت مناسبی برخوردار باشند و به این ترتیب امکان کسب سود بیشتر از آنها در بازارهای داخل و خارج کشور فراهم شود؛ خریداران می‌توانند این محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست آورده و به دلیل عدم واگذاری هیچ نقشی به واسطه ها قیمت دستیابی به این محصول بسیار مناسب تر از قیمت های موجود در بازار خواهد بود.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید