مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده الیاف پلی استر سالید خام 

آنچه در این مقاله می خوانید...

۵ ویژگی مهم الیاف پلی استر هالوقیمت انواع الیاف پلی استر سالید خام

الیاف کیلویی برای بالش در واقع نوعی از الیاف مصنوعی هستند که امروزه به شکل قابل توجهی مورد اهمیت قرار گرفته اند و در ساخت و تهیه انواع وسایل خواب و همچنین عروسک سازی ها و دیگر موارد آن را به کار می‌گیرند. فروش عمده الیاف پلی استر سالید خام با توجه به نوع نیازی که به آنها وجود دارد از طرف کارخانه های تولید آن و همچنین مراکز بزرگی که به طور عمده و به فروش این الیاف کرده اند به روش‌های متفاوت امکان پذیر بوده است.

فروش عمده الیاف پلی استر سالید خام 

۵ ویژگی مهم الیاف پلی استر هالو

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر هالو

الیاف کیلویی برای تشک یک الیاف مصنوعی بوده است که بیشتر برای تولید مبل و وسایل خواب از جمله بالش و تشک به کار گرفته می شود که ویژگی های خاصی دارد که از جمله ویژگی های این الیاف پلی استر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. این الیاف به صورت توخالی هستند که برگشت پذیری آنها به گونه ای بوده است که هر بار بعد از این که به آنها فشاری وارد می شود بعد از اینکه فشار بر روی آن ها برداشته شد به راحتی به شکل اولیه خود باز می گردند.
  2. از ویژگی های مهم دیگر این نوع از الیاف پلی استر می توان به وزن سبک آنها اشاره داشت در عین این‌ که از حجم زیادی برخوردار هستند ولی بسیار سبک می باشند.
  3. این الیاف قابل شستشو هستند و بعد از اینکه عملیات شست شوی آنها شکل گرفت به راحتی خشک می شوندچون آب را در خود نفوذ نمی دهند و بدون این که هیچ گونه کپک و یا قارچ در آن به وجود بیاید.
  4. در این سبک بودن آن‌ها ولی در برابر ضربه و عوامل دیگر توانسته اند مقاومت خیلی بالایی از خودشان نشان بدهند.
  5. الیاف پلی استر هالو بسیار قوی هستند و در برابر تمام فشارها و کششدها توانستند مقاومت خود را حفظ کنند و تغییر شکل نداشته باشند.

قیمت انواع الیاف پلی استر سالید خام

قیمت انواع الیاف پلی استر سالید خام  الیاف پلی استر سالید خام انواع مختلفی را شامل می‌شود و همین هم باعث شده است است که قیمت الیاف پلی استر متفاوت باشد یعنی در واقع قیمت این الیاف بر اساس کیفیت مواد اولیه به کار گرفته شده برای تولید آنها تعیین می‌شود و البته روش خرید کردن آن هم که به صورت عمده باشد و یا جزئی توانسته است بر روی قیمت آن تاثیر داشته باشد.این الیاف بر اساس وزن قیمت گذاری می شوند و همچنین عواملی همچون کیفیت آنها هم تاثیر داشته است یعنی هر چه قدر کیفیت بالاتر باشد قیمت هر کیلو از آن افزایش پیدا می کند و برعکس کیفیت پایین تر قیمت هم پایین تر می باشد.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید