مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع الیاف پلی استر رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رولیقیمت انواع الیاف پلی استر رنگی

الیاف پلی استر رنگی از جمله پر کاربردترین الیافی است که امروزه در بازار خرید و فروش می شود و در صنایع و تولیدات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع الیاف با کیفیت بالا و مرغوب خود از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار است که افزایش محدوده فروش اینترنتی و پیشرفت تکنولوژی زمینه ای جهت خرید انواع الیاف پلی استر رنگی با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت فراهم کرده که شما عزیزان می توانید از هر جا و هر نقطه کشور نسبت به خرید مستقیم این اجناس در مقادیر دلخواه اقدام نمایید.

خرید انواع الیاف پلی استر رنگی

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رولی

5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رولی کارخانه های تولیدی الیاف پلی استر، با استفاده از مواد اولیه درجه یک و بهره گیری از جدیدترین دستگاه های روز دنیا طی مراحل گوناگون، اقدام به تولید این محصول می کنند و آنها را به صورت متری و رولی بسته بندی نموده و آماده ارائه به بازار می نمایند.این نوع الیاف دارای ویژگی ها و مزایای ممتازی هستند که سبب محبوبیت آنها در بین تولیدکنندگان گشته، 5 ویژگی مهم الیاف پلی استر رولی را می توان به صورت زیر شرح داد:

  1. این نوع الیاف از ترکیب پلی پروپیلن، پنبه و … تولید می شوند، از همین رو علاوه بر استحکام و دوام بالا دارای نرمی و لطافت خاصی هستند که سبب کاربرد بالای آنها در اکثر صنایع از جمله درست کردن پارچه رو مبلی، انواع کالای خواب، لباس و … گردیده است.
  2. بسیار به صرفه تر از الیاف طبیعی هستند و به دلیل حجم بالایی که دارند برای کالاهای پر کردنی از جمله بالشت، عروسک و … نیز کاملا مناسب می باشند.
  3. کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و آلرژی هستند از همین رو برای تولید لباس و کالای خواب نوزاد و کودک نیز مناسب می باشند.
  4. دارای مقاومت شیمیایی بالایی هستند و قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی و دست را دارند به علاوه در برابر رطوبت هیچ نوع بوی بدی نمی گیرند.
  5. پس از مدتی استفاده دچار تغییر حالت نمی شوند و در هم نمی پیچند.

قیمت انواع الیاف پلی استر رنگی

قیمت انواع الیاف پلی استر رنگی الیاف پلی استر به دلیل کیفیت بالایی که دارند به سرعت توانستند جایگزین انواع الیاف دیگر شوند از طرفی قیمت مناسب دلیلی شده که این نوع الیاف مخاطب بیشتری را به خود جذب نماید، قیمت الیاف پلی استر طبیعی کاملا مناسب و مقرون به صرفه است از همین رو امروزه بسیاری از کارخانه داران و تولیدکنندگان مصنوعات این نوع الیاف را خریداری می نمایند.البته ذکر این نکته ضروری است که قیمت این اجناس متاثر از شرایط اقتصادی بازار و نوسانات قیمتی حاکم بر کشور است، از طرفی نحوه و ساختار تولید و کیفیت نهایی، عواملی هستند که در تغییرات قیمتی این محصولات اثر گذار می باشند.

مجموعه حاضر به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده این محصول با فروش مستقیم در صدد است تا درجه یک ترین الیاف را با حداقل قیمتی و بدون بهره به دست شما خریداران عزیز برساند و کمک کند تا در این شرایط اقتصادی خرید مطلوب و رضایت بخشی داشته باشید.

سحر رستمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سحر رستمی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02128428108

phone icon شماره تماس: 09308708786

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه جهان الیاف آراز شما را به خرید بهترین محصولات الیاف پلی استر دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید